خریدوفروش لودر در ملارد

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند.

در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد؛ یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام می باشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد. با توجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدین کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامی ثلاث و آصف تاج بخش زمین های ملارد را از اداره خالصه به قیمت۵ هزار تومان و آن هم به صورت اقساط خریداری نمودند.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


لودرهای چرخ لاستیکی در ابعاد کوچک و خیلی بزرگ ساخته می‌شود. چرخهای بزرگ لاستیکی این نوع لودر قدرت تحرک و سرعت فراوانی ایجاد کرده و از این طریق فشار وارده به زمین بواسطه  این لاستیک‌ها کم شده که حتی می‌توان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیک‌ها تغییر داد.

در حالت کلی می توان گفت که لودر، نوعی از تراکتور است. که معمولا دارای چرخ است. (البته نوع زنجیری آن نیز موجود است.)  و دارای دو بازویی موازی و یک باکت می باشد. این باکت ها، به صورتی ساخته شده است. که بتواند مواد مختلف را در خود نگه دارد و بدون آنکه موارد تماسی با زمین داشته باشد جابجا کند. البته شکل قرارگیری بازویی های دستگاه در مکانیزم و محور حرکت باکت تاثیر زیادی دارد.

نمایه صنعت : لودر سنگ معدن به ماشینی گفته می شود که برای حمل و نقل و انتقال سنگ های بزرگ در معادن سنگ مورد است.فاده قرار می گیرد . لودر سنگ معدن از کاربردی ترین ماشین آلات در حوزه صنعت معدن و نیز صنعت ساختمان و عمران است. و در اندازه های مختلف ساخته می شود. لودر به دلیل انعطاف پذیری که در عملکرد خود دارد با یک تغییر جام می تواند کارهای بسیاری را انجام دهد.



( خریدوفروش ) های دیگر