اجاره لودر در ناحیه صنعتی بیجین ری

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


نمایه صنعت : لودر سنگ معدن به ماشینی گفته می شود که برای حمل و نقل و انتقال سنگ های بزرگ در معادن سنگ مورد است.فاده قرار می گیرد . لودر سنگ معدن از کاربردی ترین ماشین آلات در حوزه صنعت معدن و نیز صنعت ساختمان و عمران است. و در اندازه های مختلف ساخته می شود. لودر به دلیل انعطاف پذیری که در عملکرد خود دارد با یک تغییر جام می تواند کارهای بسیاری را انجام دهد.

لودرهای چرخ زنجیری مانند لودرهای چرخ لاستیکی است.  با این تفاوت که فشار کمی بر زمین وارد می‌کنند که این سبب می‌شود تا " لودرهای چرخ زنجیردار" بتوانند در زمین‌هایی که لودرهای لاستیک دار نمی توانند کار کنند ، مورد است.فاده قرار گیرند.  اصطکاک زیاد آن‌ها با زمین سبب می‌شود که بتوانند نهایت است.فاده را از قدرت موتور درکندن زمین کنند و و به دلیل  زنجیردار بودن  آنها ، در مناطق دارای سنگ‌های تیز،  خطر پاره شدن لاستیک وجود ندارد.

با توجه به ویژگی های بالا،  می توان لودر را به نوعی آچار فرانسه صنعت راهسازی نامید. همچنین ماشینی است.  که در حوادث طبیعی نیز بسیار پرکاربرد است.. به طور مثال در حوادث زلزله، آتش سوزی، برف، سیل و… همیشه مورد است.فاده قرار می گیرد.



( اجاره ) های دیگر