فروش لودر در پردیس

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


به علاوه در تخریب آسفالت خیابان ها جهت تجدید بنای آن می توان از لودرهای با جام و دندانه دار است.فاده نمود. در مواقعی که ضخامت آسفالت زیاد باشد بهتر است. لودر را با خراشنده ای (Ripers) که به پشت آن بسته می شود، کامل کرد . بدین ترتیب هم می تواند زمین را بکند و هم بارگیری کند.

در زمین هایی که جنس آن زیاد سخت نبوده و تا حدودی نرم باشد از لودر جهت کندن و تمیز کردن محل کار است.فاده می کنند. باید توجه داشت که با مجهز کردن لودر و تعویض جام آن می توان کارهای مختلفی که بیل مکانیکی ، بولدوزر  و تا حدودی اسکریپر انجام می دهد اجرا نمود.

در بخش پشتی بکهولودر ،  یک بیل مکانیکی وجود دارد که  قدرت این بیل،  بر اساس زاویه آن با زمین و شعاع عملکرد بازوها تفاوت دارد. شرکت‌های سازنده همواره  بر اساس نوع ماشین آلات، نمودارهایی مبنی بر قدرت بیل در حالات مختلف ارائه می‌دهند.



( فروش ) های دیگر