خریدوفروش لودر در پیشوا

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


لودرهای چرخ لاستیکی در ابعاد کوچک و خیلی بزرگ ساخته می‌شود. چرخهای بزرگ لاستیکی این نوع لودر قدرت تحرک و سرعت فراوانی ایجاد کرده و از این طریق فشار وارده به زمین بواسطه  این لاستیک‌ها کم شده که حتی می‌توان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیک‌ها تغییر داد.

لودرها در عملیات عمرانی و ساختمانی در ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله‌های کارگذاشته شده در کانالها، بار کردن کامیونها، حمل بتن به محل قالب‌ها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی مورد است.فاده اند. نیز به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات مانند برف‌روب، کانال‌کن، لوله‌بر، لوله‌گذار و جرثقیل و لیفتراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری از آن گرفت.

فعالیت‌های عمرانی، ساخت‌وساز و تعمیرات مانند چند دهه‌ پیش طولانی و کند نیستند. دیگر لازم نیست برای انجام یک فعالیت عمرانی مدت‌ها وقت صرف کنیم. پیشرفت تکنولوژی موجب شده است. که ساخت‌وساز سرعت و کیفیت بالایی پیدا کند. ابزار، ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن در بالابردن سرعت و کیفیت نقشی مهم و اساسی دارند. امروز قصد …



( خریدوفروش ) های دیگر