اجاره لیفتراک در جنوب تهران

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

افزایش راه های دسترسی و بهبود شبکه های اتوبانی در جنوب تهران از مهمترین تغییرات پایتخت در چند دهه گذشته بوده است. . شاید بتوان از بزرگراه آزادگان بعنوان بزرگترین و طولانی ترین محور مواصلاتی پایتخت یاد کرد که قسمت اعظمی از آن در جنوب پایتخت قرار گرفته است. و جنوب شرقی تهران را به شمال شرقی آن و ابتدای آزادراه تهران شمال متصل میکند . علاوه بر آن بزرگراه های بسیاری هم برای تردد آسان میان مناطق جنوب تهران ساخته شده که از جمله معروفترین آنها میتوان به بزرگراه های آیت الله سعیدی (جاده ساوه ) ، شهید کاظمی  ، شهید تندگویان ، شهید آوینی ، شهید کریمی ، شهید رجایی ،هاشمی ، نجفی رستگار ، بزرگراه تهران ورامین ، بزرگراه امام رضا (جاده مشهد ) ، بزرگراه امام علی و آزادراه های خلیج فارس (تهران &#; قم ) و آزادراه سردار شهید سلیمانی (تهران ساوه ) اشاره کرد .

نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.


در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.

امروزه لیفتراک ها در انواع و ظرفیت های گوناگون با لاستیک های توپر (Solid Tire) و لاستیک های بادی (Penumatik Tire) برای کاربردهای مختلف در صنایعی مانند بنادر و کشتی سازی، صنایع فلزی، صنایع ساختمانی، کارگاه های تولیدی، انبارها و .. ساخته می شوند.

لیفتراک هم برای کار در فضای داخل ساختمان (Indoor) و هم برای خارج از ساختمان (Outdoor) ساخته شده است.. لیفتراک ها معمولا در ظرفیت هایی کمتر از یک تن تا بیش از ۸ تن طراحی و ساخته می شوند. در کتاب های مختلف لیفتراک ها با نام هایی چون Forklift Truck و Lift truck نیز نامیده می شوند.



( اجاره ) های دیگر