اجاره لیفتراک در شمال تهران

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با بهترین باربری دیباجی یعنی حضور آرامش و اطمینان خاطر در یک پروژه سخت! اسباب‎کشی یک تخصص است. و اتوبار طلایی تهران بهترین و حرفه‎ای ترین شرکت حمل‎ونقل و باربری در تهران است.. قیمت مناسب و کیفیت برتر در خدمات باربری را با ما تجربه کنید.

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.


افزایش حجم انبارش با است.فاده از دستگاه راهرو باریک، این دستگاه با عملکرد در راهرو به عرض تقریبی میلیمتر و بارگذاری تا ارتفاع میلیمتر سبب افزایش چشمگیر گنجایش انبار می شود که مجهز به موتور الکتریکی قدرتمند فاز AC می باشد.

در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.

لیفتراک هم برای کار در فضای داخل ساختمان (Indoor) و هم برای خارج از ساختمان (Outdoor) ساخته شده است.. لیفتراک ها معمولا در ظرفیت هایی کمتر از یک تن تا بیش از ۸ تن طراحی و ساخته می شوند. در کتاب های مختلف لیفتراک ها با نام هایی چون Forklift Truck و Lift truck نیز نامیده می شوند.



( اجاره ) های دیگر