خریدوفروش لیفتراک در شمال تهران

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در بالا هم اشاره کردم ، در بعضی از منابع مناطق و را هم بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند . حال آنکه اینکار امری اشتباه است. زیرا مناطق و در دسته مناطقی هستند که همزمان با طرح گسترش تهران از غرب بیشتر شناخته شدند و اکثر محلات آن در این سال ها تاسیس شده اند . بنابراین بطور مفصل به معرفی منطقه و 

منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..


لیفتراک هم برای کار در فضای داخل ساختمان (Indoor) و هم برای خارج از ساختمان (Outdoor) ساخته شده است.. لیفتراک ها معمولا در ظرفیت هایی کمتر از یک تن تا بیش از ۸ تن طراحی و ساخته می شوند. در کتاب های مختلف لیفتراک ها با نام هایی چون Forklift Truck و Lift truck نیز نامیده می شوند.

در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.

در زمان جنگ جهانی دوم و بعد از آن روش های کاراتری برای انبارداری در انبارهای بزرگ شکل گرفت و انبارها به لیفتراک های با قدرت مانور بالا و ظرفیت های بیشتر نیاز پیدا کردند و این نیاز باعث ارائه مدل های جدید لیفتراک در بازار شد.



( خریدوفروش ) های دیگر