فروش لیفتراک در شمال تهران

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با بهترین باربری دیباجی یعنی حضور آرامش و اطمینان خاطر در یک پروژه سخت! اسباب‎کشی یک تخصص است. و اتوبار طلایی تهران بهترین و حرفه‎ای ترین شرکت حمل‎ونقل و باربری در تهران است.. قیمت مناسب و کیفیت برتر در خدمات باربری را با ما تجربه کنید.


شرکت یونگ هاینریش آلمان با بیش ار سال سابقه تولید تجهیزات داخل و خارج انباری پیشرو در زمینه تکنولوژی دستگاه های برقی بوده و تنها برند در دنیا می باشد که دستگاه های برقی این شرکت با یکبار شارژ (زمان شارژ ساعت) به مدت ساعت معادل دوشیفت کاری به صورت مداوم قادر به کار کردن بوده (با است.فاده از تکنولوژی ENERGY RECOVERY) که مشتری را از باطری اضافه و تعویض باطری بین دو شیفت کاری نیز بی نیاز می کند.

در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.

لیفتراک هم برای کار در فضای داخل ساختمان (Indoor) و هم برای خارج از ساختمان (Outdoor) ساخته شده است.. لیفتراک ها معمولا در ظرفیت هایی کمتر از یک تن تا بیش از ۸ تن طراحی و ساخته می شوند. در کتاب های مختلف لیفتراک ها با نام هایی چون Forklift Truck و Lift truck نیز نامیده می شوند.



( فروش ) های دیگر