اجاره لیفتراک در فیروزکوه

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.


شرکت یونگ هاینریش آلمان با بیش ار سال سابقه تولید تجهیزات داخل و خارج انباری پیشرو در زمینه تکنولوژی دستگاه های برقی بوده و تنها برند در دنیا می باشد که دستگاه های برقی این شرکت با یکبار شارژ (زمان شارژ ساعت) به مدت ساعت معادل دوشیفت کاری به صورت مداوم قادر به کار کردن بوده (با است.فاده از تکنولوژی ENERGY RECOVERY) که مشتری را از باطری اضافه و تعویض باطری بین دو شیفت کاری نیز بی نیاز می کند.

انبارهای بزرگتر و جدیدتر، نیازمند لیفترک هایی بودند که قابلیت مانور و حرکت بیشتری داشته و بتواند بارهای سنگین تر و بزرگتری را در ارتفاع بیشتر و با ایمنی بالاتر در کمترین زمان ممکن جا به جا کنند. ازاین رو صنعت ساخت لیفتراک در آن سال ها دیگر بار دستخوش دگرگونی شد تا پاسخگوی نیازهای جدید بازار شود.

امروزه لیفتراک ها در انواع و ظرفیت های گوناگون با لاستیک های توپر (Solid Tire) و لاستیک های بادی (Penumatik Tire) برای کاربردهای مختلف در صنایعی مانند بنادر و کشتی سازی، صنایع فلزی، صنایع ساختمانی، کارگاه های تولیدی، انبارها و .. ساخته می شوند.



( اجاره ) های دیگر