فروش لیفتراک در قرچک

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


آذران پیشرو صنعت در سال به منظور گسترش حضور در بازار از طریق ارتقا سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان، فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه های لیفت تراک و تجهیزات انبارداری آغاز کرده و با همکاری مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده خود ، توانسته خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت هایی که از اینگونه تجهیزات است.فاده می کنند را ارئه دهد

افزایش حجم انبارش با است.فاده از دستگاه راهرو باریک، این دستگاه با عملکرد در راهرو به عرض تقریبی میلیمتر و بارگذاری تا ارتفاع میلیمتر سبب افزایش چشمگیر گنجایش انبار می شود که مجهز به موتور الکتریکی قدرتمند فاز AC می باشد.

لیفتراک هم برای کار در فضای داخل ساختمان (Indoor) و هم برای خارج از ساختمان (Outdoor) ساخته شده است.. لیفتراک ها معمولا در ظرفیت هایی کمتر از یک تن تا بیش از ۸ تن طراحی و ساخته می شوند. در کتاب های مختلف لیفتراک ها با نام هایی چون Forklift Truck و Lift truck نیز نامیده می شوند.



( فروش ) های دیگر