خریدوفروش لیفتراک در لواسان

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.


امروزه لیفتراک ها در انواع و ظرفیت های گوناگون با لاستیک های توپر (Solid Tire) و لاستیک های بادی (Penumatik Tire) برای کاربردهای مختلف در صنایعی مانند بنادر و کشتی سازی، صنایع فلزی، صنایع ساختمانی، کارگاه های تولیدی، انبارها و .. ساخته می شوند.

شرکت یونگ هاینریش آلمان با بیش ار سال سابقه تولید تجهیزات داخل و خارج انباری پیشرو در زمینه تکنولوژی دستگاه های برقی بوده و تنها برند در دنیا می باشد که دستگاه های برقی این شرکت با یکبار شارژ (زمان شارژ ساعت) به مدت ساعت معادل دوشیفت کاری به صورت مداوم قادر به کار کردن بوده (با است.فاده از تکنولوژی ENERGY RECOVERY) که مشتری را از باطری اضافه و تعویض باطری بین دو شیفت کاری نیز بی نیاز می کند.

افزایش حجم انبارش با است.فاده از دستگاه راهرو باریک، این دستگاه با عملکرد در راهرو به عرض تقریبی میلیمتر و بارگذاری تا ارتفاع میلیمتر سبب افزایش چشمگیر گنجایش انبار می شود که مجهز به موتور الکتریکی قدرتمند فاز AC می باشد.



( خریدوفروش ) های دیگر