فروش لیفتراک در لواسان

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.


در زمان جنگ جهانی دوم و بعد از آن روش های کاراتری برای انبارداری در انبارهای بزرگ شکل گرفت و انبارها به لیفتراک های با قدرت مانور بالا و ظرفیت های بیشتر نیاز پیدا کردند و این نیاز باعث ارائه مدل های جدید لیفتراک در بازار شد.

افزایش حجم انبارش با است.فاده از دستگاه راهرو باریک، این دستگاه با عملکرد در راهرو به عرض تقریبی میلیمتر و بارگذاری تا ارتفاع میلیمتر سبب افزایش چشمگیر گنجایش انبار می شود که مجهز به موتور الکتریکی قدرتمند فاز AC می باشد.

در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.



( فروش ) های دیگر