اجاره لیفتراک در ورامین

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.


در بین سالهای - توسعه و بهبود مستمر در ساخت و است.فاده از لیفتراک شتاب بیشتری گرفت و با شروع جنگ جهانی دوم به اوج خود رسید. در طول جنگ، روش های موثر بیشتری برای انبار کردن مواد و بارها توسط لیفتراک ها ابداع گردید.

انبارهای بزرگتر و جدیدتر، نیازمند لیفترک هایی بودند که قابلیت مانور و حرکت بیشتری داشته و بتواند بارهای سنگین تر و بزرگتری را در ارتفاع بیشتر و با ایمنی بالاتر در کمترین زمان ممکن جا به جا کنند. ازاین رو صنعت ساخت لیفتراک در آن سال ها دیگر بار دستخوش دگرگونی شد تا پاسخگوی نیازهای جدید بازار شود.

آذران پیشرو صنعت در سال به منظور گسترش حضور در بازار از طریق ارتقا سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان، فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه های لیفت تراک و تجهیزات انبارداری آغاز کرده و با همکاری مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده خود ، توانسته خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت هایی که از اینگونه تجهیزات است.فاده می کنند را ارئه دهد



( اجاره ) های دیگر