خریدوفروش لیفتراک در پردیس

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


شرکت یونگ هاینریش آلمان با بیش ار سال سابقه تولید تجهیزات داخل و خارج انباری پیشرو در زمینه تکنولوژی دستگاه های برقی بوده و تنها برند در دنیا می باشد که دستگاه های برقی این شرکت با یکبار شارژ (زمان شارژ ساعت) به مدت ساعت معادل دوشیفت کاری به صورت مداوم قادر به کار کردن بوده (با است.فاده از تکنولوژی ENERGY RECOVERY) که مشتری را از باطری اضافه و تعویض باطری بین دو شیفت کاری نیز بی نیاز می کند.

لیفتراک هم برای کار در فضای داخل ساختمان (Indoor) و هم برای خارج از ساختمان (Outdoor) ساخته شده است.. لیفتراک ها معمولا در ظرفیت هایی کمتر از یک تن تا بیش از ۸ تن طراحی و ساخته می شوند. در کتاب های مختلف لیفتراک ها با نام هایی چون Forklift Truck و Lift truck نیز نامیده می شوند.

افزایش حجم انبارش با است.فاده از دستگاه راهرو باریک، این دستگاه با عملکرد در راهرو به عرض تقریبی میلیمتر و بارگذاری تا ارتفاع میلیمتر سبب افزایش چشمگیر گنجایش انبار می شود که مجهز به موتور الکتریکی قدرتمند فاز AC می باشد.



( خریدوفروش ) های دیگر