بالابر در بهارستان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


امروزه به دلیل قابلیت‌های بسیار زیادی که بالابرها دارند تقریباً در هر زمینه‌ای می‌توان برای انتقال و جابه‌جایی انواع بارها و وسایل با وزن‌های مختلف، از آن‌ها است.فاده کرد. بالابرها انواع مختلفی دارند و در ابعاد و ویژگی‌های مختلف، با جنس‌های متفاوت ساخته می‌شوند.

این نوع بالابرها برای امنیت بیشتر کابین دارند و مناسب جابه‌جایی افرادی که حفظ امنیت برایشان اهمیت دارد هستند. اجزای آن‌ها عبارتند از کابین، درب، ریل، سیم بکسل، تابلوی فرمان و قطعات الکتریکی و مکانیکی. کابین‌ها در انواع شیشه‌ای و غیر شیشه‌ای موجود هستند. کابین‌های شیشه‌ای قیمت بیشتری نسبت به غیر شیشه‌ای دارند.

جمله معروف اول ایمنی، بعد کار را بارها و بارها شنیده‌ایم اما همچنان شاهد خسارت‌های زیادی به علت رعایت نکردن اصول ایمنی هستیم. در این راستا لازم است. قبل از شروع کار با بالابرهای ساختمانی، جهت کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی موارد زیر را رعایت کنید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بهارستان