بالابر در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسیر دوم، از شهرستان شمیرانات و شمشک عبور می‌کند. برای رفتن از این مسیر، در تهران، وارد بزرگراه شهید باقری و سپس اتوبان بابایی شوید. در اتوبان بابایی، وارد خروجی جاده لشگرک شوید. این جاده، مستقیماً شما را به پیست اسکی دیزین می‌رساند.

دیزین، مجموعه‌ تفریحی گسترده‌ای است. که پیست‌های اسکی متنوعی نیز دارد. اگر به سرتان زده است. که اسکی کردن را تجربه کنید؛ اما هیچ‌چیز درباره آن نمی‌دانید، می‌‌توانید به پیست مبتدی دیزین سر بزنید. اگر هم‌سال‌هاست اسکی می‌کنید و تجربه دارید، پیست و پیست در انتظار شما است.. در کل، در دهکده تفریحی دیزین،

لوتوس یکی دیگر از مجموعه‌هایی است. که در پیست دیزین قرار گرفته است.. در لوتوس، انواع رستوران‌ها وجود دارند. هر بخش، نام و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. در اینجا هم می‌توانید غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و یا اینکه در انتهای روز، برای صرف قهوه و یا هر نوشیدنی گرم دیگری، به این مکان بیایید. لوتوس، از رستوران‌های محبوب دیزین است. که در کنار هتل گاجره قرار گرفته است..


مهندس علی شادمان تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی آسانسور و بالابر سپری کرده است. وی در زمینه طراحی، ساخت . نصب انواع آسانسورهای کششی ، پله برقی و بالابر سابقه در حدود ۸ سال دارد همچنان در این رشته مشغول به فعالیت می باشد .

یکی از عوامل خطرساز دیگر، ترکیدگی شلنگ‌های هیدرولیک است. که موجب بروز حادثه می‌شود. تجهیزات ایمنی مانند سوپاپ اطمینان (Rapture Valve) در چنینی شرایطی با افزایش سرعت بیش از حد مجاز جک، باعث متوقف شدن جک و پیشگیری از ترکیدگی شلنگ می‌شود.

گاهی به دلیل ساخت نامناسب و یا کمبود فضا در خانه‌ها امکان است.فاده از آسانسور وجود ندارد اما ممکن است. اعضایی که در خانه سکونت دارند افرادی مانند سالمندان یا دارای محدودیت حرکتی باشند و نتوانند روزانه از پله‌ها بالا و پایین روند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین