بالابر در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


جمله معروف اول ایمنی، بعد کار را بارها و بارها شنیده‌ایم اما همچنان شاهد خسارت‌های زیادی به علت رعایت نکردن اصول ایمنی هستیم. در این راستا لازم است. قبل از شروع کار با بالابرهای ساختمانی، جهت کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی موارد زیر را رعایت کنید.

گاهی به دلیل ساخت نامناسب و یا کمبود فضا در خانه‌ها امکان است.فاده از آسانسور وجود ندارد اما ممکن است. اعضایی که در خانه سکونت دارند افرادی مانند سالمندان یا دارای محدودیت حرکتی باشند و نتوانند روزانه از پله‌ها بالا و پایین روند.

بازوهای بالابر صنعتی آکاردئونی تأمین‌کننده ارتفاع موردنظر هستند و با توجه به اینکه به‌صورت عمودی باز می‌شوند، ایمنی بسیار بالایی برای حمل بار و وسایل دارند. بالابر آکاردئونی را باید در حالت بسته جابه‌جا کرد درغیراینصورت خطر واژگونی افزایش می‌یابد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه