بالابر در لواسان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

قبلاً در معرفی جاهای دیدنی میگون آبشار یخی هملون را به شما معرفی کردیم. حالا قرار است. به سراغی غاری با همان نام برویم. غار هملون که از جاهای دیدنی سفر به لواسان به شمار می‌رود در نزدیکی شهر میگون قرار دارد اما هنوز از آن به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی لواسان یاد می‌شود. دره، آبشار و دو غار هملون کوچک و هملون بزرگ همگی در یک منطقه و در فاصله‌های کمی از یکدیگر واقع شده‌اند. خوب است. که یک روز کامل را برای بازدید از این سه جاذبه دیدنی در نظر بگیرید و از این گشت‌وگذار حسابی لذت ببرید. اگر می‌خواهید داستان نام‌گذاری هملون را بخوانید پیشنهاد می‌کنیم به مقاله


این نوع از بالابرها بدون کابین هستند و بسیار ساده و ارزانند. بیشترین است.فاده آنها در جابه‌جایی وسایل خانگی است.. هیدرولیکی نیستند و ساختاری معمولی دارند. در این نوع به دلیل اینکه کابین و درب ندارند، احتمال بروز حادثه زیاد هست.

گاهی اوقات به بالابرهایی نیاز داریم که زیبایی زیادی داشته باشند و در عین حال صدای کمی نیز تولید کنند. مثلاً در رستوران‌ها و فروشگاه‌ها برای دسترسی به انبار چنین بالابری نیازی است. تا زیبایی محیط کار و آرامش آن حفظ شود. بالابرهای هیدرولیکی مناسب‌ترین گزینه برای چنین حالتی هستند.

امروزه به دلیل قابلیت‌های بسیار زیادی که بالابرها دارند تقریباً در هر زمینه‌ای می‌توان برای انتقال و جابه‌جایی انواع بارها و وسایل با وزن‌های مختلف، از آن‌ها است.فاده کرد. بالابرها انواع مختلفی دارند و در ابعاد و ویژگی‌های مختلف، با جنس‌های متفاوت ساخته می‌شوند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در لواسان