بکهو در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.

این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :

محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.


یکی از اصول صحیح خرید پمپ هیدرولیک برای بیل بکهو توجه به لیتراژ پمپ و انتخاب مناسب ترین گزینه با توجه به مدل بیل بکهو است..از این رو خرید پمپ برای انواع بیل بکهو می بایست هماهنگ با سیستم هیدرولیک شیر کنترل و دبی پمپ باشد. لذا برای اینکه آسیبی به دستگاه وارد نشود بهتر است. که از پمپ های استاندارد مختص به خود آن دستگاه است.فاده...

برای انتخاب اتصالات مناسب باید به چند نکته دقت کنید. شرایط محلی که در آن کار می‌کنید ازجمله سختی خاک، اهمیت زیادی دارد. اندازه پیوست و بار انحرافی شما از دیگر نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. شما باید بررسی کنید است.فاده از کدام ضمیمه کارایی بیشتری برای شما داشته و می‌تواند کار‌های مختلفی که در پروژه انجام دهد.

مارپیچ‌ها برای حفاری زمین در پروژه‌های ساختمانی است.فاده می‌شوند. مارپیچ‌ها دو نوع هستند. یک نوع آن‌ها برای حفاری در خاک‌های سبک و متوسط است.فاده می‌شود که به آن‌ها مارپیچ‌های درایو مستقیم می‌گویند. این مارپیچ‌ها از یک موتور هیدرولیک است.فاده می‌کنند که بین گشتاور



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران