لیفتراک در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.

منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :


هایپرصنعت تبریز در سال فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی لیفتراک و همچنین واردات و فروش انواع تجهیزات انبارداری از جمله جک پالت، است.اکر دستی و برقی و فروش انواع لیفتراک آغاز کرده و در این مدت توانسته با خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت ها نظر مشتریان خود را جلب نماید.

امروزه لیفتراک ها در انواع و ظرفیت های گوناگون با لاستیک های توپر (Solid Tire) و لاستیک های بادی (Penumatik Tire) برای کاربردهای مختلف در صنایعی مانند بنادر و کشتی سازی، صنایع فلزی، صنایع ساختمانی، کارگاه های تولیدی، انبارها و .. ساخته می شوند.

در زمان جنگ جهانی دوم و بعد از آن روش های کاراتری برای انبارداری در انبارهای بزرگ شکل گرفت و انبارها به لیفتراک های با قدرت مانور بالا و ظرفیت های بیشتر نیاز پیدا کردند و این نیاز باعث ارائه مدل های جدید لیفتراک در بازار شد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران