بیل مکانیکی در اسلامشهر ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.


کلامشل، قادر به حفاری ترازی که بر روی آن قرار دارد بوده و همچنین قادر به حفاری در شرایط مختلف از قبیل حفاری در انواع  خاک و سنگ و زیرآب است. ، همچنین با کلامشل می توان در ارتفاع بالاتر و پایین تر از محل است.قرار حفاری کرد.

این دسته از بیل ها، کمتر از پوند وزن دارند. این ماشین‌های همه کاره دارای ابعاد بسیار کوچک هستند که آن‌ ها را برای فعالیت‌ هایی از جمله حفاری سنگ، حمل تکه های حاصل از حفاری معدن و پروژه‌ های تخریب جزئی، به خصوص زمانی که فضای منطقه عملیات کوچک است.، ایده‌آل میسازد.

جرثقیل خاکبرداری یا کلامشل دستگاهی است.، شامل تیر مشبک جرثقیل، جام کلامشل و کابل های لازم جهت کنترل دستگاه و البته بیشترین میزان کاربرد کلامشل در عملیات های اجرایی، کندن گودال های عمیق، اجرای دیوارهای حائل که برای جلوگیری از ریزش خاک در هنگام عملیات حفاری و عمرانی … ایجاد می شوند و حفرگودال های اجرای پی شمعی است.. از کلامشل در انجام عملیات در اعماق مختلف و جابه جایی و حمل بار در ارتفاع  ، انجام  عملیات لایروبی در مناطق گوناگون  و نیز جابه جایی مواد نرم و کنده شده است.فاده می شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در اسلامشهر