بیل مکانیکی در شهریار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


بیل مکانیکی قابلیت افزوده کردن تجهیزات متنوعی را داراست که سبب کاربردهای متنوع آن می گردد. بیل مکانیکی در مواردی همچون حفر کانال  و گودال ،  حمل مواد ، تخریب ، کار در معدن ،  گودبرداری در عملیات عمرانی و ساختمانی، خاک برداری، لایروبی و مسطح کردن زمین  کاربرد دارد.

دراگلاین معمولاً برای حفاری و گودبرداری  نهرها، کانال ها و نیز عملیات خاکبرداری در فاصله های  دور که قابلیت دسترسی به آن سخت است.، مورد است.فاده واقع می شود. این ماشین بدون اینکه وارد گودال حفـاری شـود، بـا قرارگـرفتن در سطح زمین طبیعی به راحتی می تواند مشغول عملیات گودبرداری در گودال شود.

کندن کانال‌های مربوط به لوله گذاری هم از تخصص‌های بکهولودر است.. باکت کوچک و همچنین اندازه کوچک ماشین سبب می‌شود تا در کوچه‌های تنگ هم بتوان از آن بهره برد. در صورت نبود دیگر ماشین آلات از بیل بکهو برای حمل لوله هم است.فاده می‌شود. به جز عملیات‌های عمرانی و کارهای ساختمانی از بیل بکهو در کشاورزی و باغداری هم است.فاده می شوند. این ماشین به دلیل اندازه کوچکی که دارد به راحتی می‌تواند بین درختان حرکت کند و شخم زنی را تسهیل کند. اندازه کوچک این ماشین هم یکی از مزیت‌های آن به شمار می‌آید که در عملیات‌هایی که کمبود فضا وجود دارد می‌توان حضوری مفید و کاربردی داشته باشد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهریار