بیل مکانیکی در لواسان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

قاضی آباد یا قاضی با نام یکی دیگر از محله‌های لواسان است. که در کنار بلوار امام خمینی قرار گرفته است.. قاضی آباد به صورت رسمی دارای سنگ ثبتی است.. در قاضی با پارک زیبایی به نام پارک قاضی آباد به چشم می‌خورد که وسعت آن از محله نجارکلا و سید پیاز شروع شده و تا محله ناران امتداد دارد. این پارک از طریق پل عابر پیاده به پارک دیگری متصل می‌شود. در زیر پل، آلاچیق، آب‌نما و رودخانه مصنوعی به چشم می‌خورد.

لواسان مرکز بخش لواسانات از شهرستان شمیرانات است.ان تهران است.. لواسان نزدیک‌ترین قسمت ییلاقی نزدیک به تهران است. که در کیلومتری شمال شرق پایتخت قرار گرفته است.. دره لواسان چشم‌انداز زیبایی به رودخانه جاجرود و دریاچه سد لتیان داشته و به علت آب‌وهوای خوب و نزدیکی به مناطق شمال شهر تهران جزو یکی از پرطرفدارترین و گران‌قیمت‌ترین مناطق اطراف تهران جهت سکونت افراد سرشناس و متمول تبدیل شده است.. در ادامه مقاله


در شیبهای حدود درصد امکان کار دقیقتر و اطمینان بخش تر نسبت به سایر مدلهای بیل مکانیکی را داراست و  همچنین سرعت آن از تا . کیلومتر بالاتر نمی رود.  برای انتقال آن به محل عملیات عمرانی باید از تریلر است.فاده کرد. در عملیات های خاکی موفق تر از سایر انواع بیل ها است..

دراگلاین معمولاً برای حفاری و گودبرداری  نهرها، کانال ها و نیز عملیات خاکبرداری در فاصله های  دور که قابلیت دسترسی به آن سخت است.، مورد است.فاده واقع می شود. این ماشین بدون اینکه وارد گودال حفـاری شـود، بـا قرارگـرفتن در سطح زمین طبیعی به راحتی می تواند مشغول عملیات گودبرداری در گودال شود.

از دراگلاین در عملیات گودبرداری  و عملیات حفاری در زمینهای وسیع و با سختی کم  ، حفاری در روی خاکستر، زغال سنگ یا دیگر مواد سبک، گودبرداری کانالهایی که نیاز به برآمدگی اطرافش نداشته زاویه کناره های کانال دارای اندازه های طبیعی باشد ، عملیات حفاری در فاصله های دور تا حدود  ۵ تا متر دورتر از ماشین، درخاکهای ناپایدار که امکان نزدیک شدن ماشین بـه محـل حفـاری وجود نداشته باشد و عملیات حفاری زیر آب و انجام عملیات حفاری در سطوح بالاتر از سطح اتکاء ماشین تا سطوح خیلی پائینتر از سطح اتکاء ماشین است.فاده می شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در لواسان