بیل مکانیکی در لواسان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.

احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.

اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.


دستگاهی است. با یک جام،  که جام آن رو به سمت دستگاه بوده و قابلیت حفاری در سطوح بالاتر و پایین تر از سطح اتکا را دارد. از این ماشین برای حفاری گودالها، زیر زمین بناها، کانال، بارگیری ماشین آلات حمل  نخاله های عمرانی و گودبرداری  استفاده می شود. عوامل موثر بر کار دستگاه مشابه بیل‌ها است..

شیر کنترل در اصل، قسمت دستور دهنده در پمپ های هیدرولیک بیل مکانیکی محسوب می شود. این قطعه میزان دبی ورودی و خروجی پمپ ها را تحت کنترل خود داشته و همچنین فشار پمپ ها را معین می کند. این کیت ها نقش بسیار مهمی در آب بندی کیت ها دارند.

بیل مکانیکی زنجیری، با برخورداری از سطح تماس زیاد، فشار نسبتا کمی را به سطح زمین وارد نموده و جهت کار در مناطقی که دارای خاک سستی هستند، مورد است.فاده قرار می گیرند. وجود دندانه در زنجیر آنها، باعث ایجاد شیار در سنگ ها می شود و می توان به کمک این دستگاه، در شیب درصد نیز فرایند سنگبرداری را انجام داد. سرعت بیل های مکانیکی زنجیری، حداکثر به ۸ کیلومتر بر ساعت می رسد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در لواسان