بیل مکانیکی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


بیل مکانیکی چرخ لاستیکی که در ساخت جاده و شهرسازی و عمرانی مورد است.فاده قرار می گیرد و نسبت به نوع بیل مکانیکی چرخ زنجیری سرعت عمل بیشتری داشته و همچنین گران تر است.. در کل بر اساس دور موتور ، از تا کیلومتر (در مدلهای جدیدتر )  در ساعت سرعت دارد.

نمایه صنعت : انجام پیچیده ترین علمیات راهسازی و جاده سازی و بهره برداری از معادن و ساختمان سازی به وسیله بیل های مکانیکی امکان پذیر شده است. که طراح آن "ویلیام اسمیت اوتیس" است. که وی با توسعه اولین بیل موتور دار در سال میلادی عنوان طراحی این ماشین را از آن خود کرد. ماشینی که اوتیس اختراع کرد ، سرعت عملیات گودبرداری را نسبت به بیل دستی دو برابر می کرد. همچنین سبب راحتتر شدن عملیات خاک برداری شد. از زمان اختراع اولین نمونه بیل مکانیکی تا امروز تغییرات چشم گیری در این دستگاه ایجاد شده است..

این دسته از بیل ها، کمتر از پوند وزن دارند. این ماشین‌های همه کاره دارای ابعاد بسیار کوچک هستند که آن‌ ها را برای فعالیت‌ هایی از جمله حفاری سنگ، حمل تکه های حاصل از حفاری معدن و پروژه‌ های تخریب جزئی، به خصوص زمانی که فضای منطقه عملیات کوچک است.، ایده‌آل میسازد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان