بیل مکانیکی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


عموما شرکت های سازنده و اجاره دهنده بیل مکانیکی، در فرایند هایی از قبیل جاده سازی، اصلاح بخش هایی از پروژه و … که در آن ها بیل مکانیکی باید بطور پیوسته در منطقه عملیات حرکت داشته باشد، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی را پیشنهاد می کنند. این دستگاه سرعت بیشتری نسبت به سایر بیل ها دارد و می تواند با راندمان بیشتری عملیات را انجام دهد. می توان گفت قیمت این بیل هیدرولیکی از سایر دستگاه ها بیشتر بوده و سرعت آن بر اساس قدرت موتور، به کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.

بیل مکانیکی قابلیت افزوده کردن تجهیزات متنوعی را داراست که سبب کاربردهای متنوع آن می گردد. بیل مکانیکی در مواردی همچون حفر کانال  و گودال ،  حمل مواد ، تخریب ، کار در معدن ،  گودبرداری در عملیات عمرانی و ساختمانی، خاک برداری، لایروبی و مسطح کردن زمین  کاربرد دارد.

قسمت بازوی مفصلی این دستگاه شامل دکل و است.یک و همچنین باکت و کابین گردان یا فیرو در بخش بالایی آن و قسمت زنجیر یا چرخ لاستیکی در بخش پایینی است.. این ماشین را که از جمله دستگاه های اصلی اکثر مشاغل ساختمانی بزرگ می باشد، می توان نمونه ارتقاء یافته بیل‌ بخار دانست. بیل مکانیکی که اغلب به عنوان یک حفار شناخته می شود، برای انواع کاربردهای جابجایی مواد، محوطه سازی، پروژه های تخریب، پروژه های معدن، لایروبی رودخانه ها و ساخت و ساز مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان