تاور کرین در اسلامشهر ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .


ليبهر تنها نامي است. كه در سال در زمينه توليد جرثقیل های برجی شروع به كار كرد و اکنون تولید کننده پیشرو جهانی  در زمينه ساخت و ساز جرثقیل های برجی است. و دارای پنج کارخانه تولید در آلمان، اسپانیا، هند، برزیل و روسیه است..ليبهر با ارائه انواع تاوركرين هايي با قابلیت نصب سریع، چرخاندن بالا،بازوی لوفینگ توانسته فروش بالايي براي خود رقم بزند.

از دهه اولین جرثقیل برجی به جهان معرفي شد تا فرصتي براي برج سازان باز كند. آرتور لوب اولين طراح تاوركرين بود كه اين دستگاه را با بالاتنه چرخان و یک بازوی زینی به شکل و یک قلاب جلویی طراحي كرد.اين اولين تاوركريني بود كه با قابليت بالا بردن متر ارتفاع،توانست هتل دو ویل در Villeurbanne، فرانسه را بسازد.

به علاوه یونانی‌ها برای افزایش سرعت در بندرگاه‌ها نیز از این دستگاه به منظور بارگیری کشتی‌ها و ساخت و ساز آن‌ها در بندرگاه‌ها است.فاده می‌کردند. مدل‌های اولیه این محصول از چوب ساخته‌شده می‌شد، اما بعد از انقلاب صنعتی، تاورکرین‌ها را از چدن، آهن و فولاد ساختند تا هم است.حکام بیشتر داشته و عمر بیشتری نیز پیدا کنند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در اسلامشهر