تاور کرین در بهارستان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


اين نوع جرثقيل با ظرفیت بالابری متریک تن توسط شرکت آلمانی Group ساخته شده است. كه قدرتمندترین و سنگين ترين تاوركرين تاکنون ساخته شده به شمار مي آيد.همچنین دارای طولانی ترین بوم در جهان را دارد که به طور کامل تا متر گسترش می یابد.ليبهر سنگين ترين تاوركرين جهان به شمار مي رود كه به دلیل قابل حمل بودن و تطبیق پذیری تقریباً در هر پروژه ساخت و ساز به كار مي رود و روند ساخت و ساز را به میزان قابل توجهی سرعت مي بخشد.

زوملیون،يكي ديگر از سنگين ترين تاوركرين جهان مي باشد كه براي اولين بار مي تواند ظرفيت ۵ تني را تحمل كند.زوميلون اولین تاوركرين چرخان با حداکثر گشتاور بار بیش از تن متر و حداکثر ارتفاع بالابر متر است..تاوركرين زوميلون بزرگترین پل کابلی جاده ای و ریلی جهان است. كه بر روي رودخانه چانگژو-تایژو یانگ تسه ساخته شده است..

تاور کرین‌ها شکل مدرن تری از انواع اهرم های تعادلی هستند. مکانیسم کلی تاور کرین ها براساس روش کار اهرم‌ های تعادلی ساخته شده است.. در تاور کرین‌ها، پایه آنها را به دو روش متفاوت می‌توان ثابت کرد. میتوان پایه تثبیت تاور کرین را در بتن نصب و یا با است.فاده از شاسی بتنی و وزنه پایه تعادلی را ثابت کرد. در صورت نیاز به افزایش ارتفاع بیش از است.اندارد دستگاه تاور کرین می‌بایست از کمربند، جهت ثبات تاور کرین است.فاده کرد. تاور کرین‌ها با توجه به قابلیت بابری و افزایش ارتفاع خود در سد سازی و ساخت ساختمان‌ها مرتغع است.فاده می‌شود. درنظر داشته باشید رعایت نکات ایمنی در نصب پایه تثبیت و اجرای فندانسیون تاور کرین بسیار مهم و حیاتی می باشد و باید حتما توسط متخصصین این امر انجام گیرد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بهارستان