تاور کرین در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

نحوه است.فاده از تله اسکی بشقابی نیز به این صورت است. که باید منتظر بمانید تا میله‌ای از راه برسد. سطح بشقابی را میان پاهای خود قرار دهید و زمانی که به ارتفاع دلخواه رسیدید، از آن پیاده شوید. حواستان باشد که در طول مسیر، تمام وزن خود را روی سطح بشقابی نیندازید و در شیب نیز از آن پیاده نشوید.

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.


برای مثال فردی باید به صورت چشم دوم راننده عمل کند تا نقاط کور راننده را پوشش دهد. اپراتور قبل از شروع کار، باید معاینات فنی جرثقیل را انجام بدهد و از عملکرد درست برج جرثقیل اطمینان حاصل کند. برخی از اجزای حیاتی که مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از موتور‌ها، طناب‌های سیم، دستگاه‌های ایمنی، سیستم‌های کنترل و قلاب.  

اين نوع تاوركرين سالهاست كه به میلیون ها مشتری در سراسر جهان در انواع پروژه هاي ساخت و ساز بزرگ و کوچک کمک کرده است. و راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه اي ارائه داده است.. JASO  كه دفتر مركزي آن در اسپانیا قرار دارد،خود را متعهد به برتری در طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش جرثقیل های برجی می داند و تا به امروز با فروش فوق العاده اش توانسته ركورد پر فروش ها را بزند.

سازندگان اين نوع جرثقيل هاي سنگين را تاوركرين ناميدند.زيرا كه دارای طراحی منحصربفرد چهارگوش مدولار بود.این طراحی مدولار از مهار و بازوی بسیار کوتاه برای بازار ساخت و ساز ماستفاده مي كند و بیش از حداکثر واقعی تن وزن را مي تواند حمل كند.هم اكنون،انواع طرح‌های تاوركرين ها با ظرفیت بالا پیشرو در صنعت ساختماني هستند. 



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین