تاور کرین در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و متخصصان این رشته، گلنگ احداث پیست چمن دیزین زده شد. این پیست به طول ۵ متر، در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار دارد و تا بخش جنوبی رستوران کشیده شده است.. پیست چمن تنها پیست اسکی قابل است.فاده در فصل تابستان به شمار می‌رود. مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان، کایت و دوچرخه‌سواری کوهستانی در این پیست برگزار می‌شوند. پیست چمن به تله‌های مختلف مجموعه دسترسی دارد. وجود گیاهان نادر در فصل تابستان، از جذابیت‌های این پیست است..

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

آبشار دربندسر از جاذبه‌های طبیعی معروف روستای دربندسر است.. این روستا در بخش رودبار قصران قرار گرفته است.. روستای دربندسر در دامنه کوه کلون بستک قرار گرفته است.. طبیعت این کوه و مناطق اطراف آن، بسیار دیدنی است.. آب و هوای این روستا نیز به‌گونه‌ای است. که آبشار در تمام فصول سال جاری است..


به دلیل زمان قابل توجهی که برای راه اندازی یک جرثقیل برجی لازم است.،کل هزینه کرایه آن افزایش می یابد.يكي از دلايل مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا بررسي مسائل هزينه است..زيرا ساعات مورد نیاز برای راه اندازی جرثقیل برجی بر هزينه هاي آن تاثير مي گذارد. اين هزينه در انواع تاوركرين ها متغير مي باشد.هر چه مدت زمان کوتاه تری برای است.خدام و راه اندازي جرثقیل نياز باشد در هزینه هاي آن صرفه جويي خواهد شد.

در فضاهای شهری تنگ و باريك كه اغلب فاصله کافی برای چرخش بازوی جرثقيل وجود ندارد.اين نوع تاوركرين بهترين گزينه است.،در چنین فضاهایی از جرثقیل برجی لوفینگ است.فاده می شود.در حالی که اکثر جرثقیل های برجی دارای یک بازوی افقی ثابت هستند،اپراتور در اين نوع تاوركرين مي تواند بازور را بالا یا پایین بیاورد تا جرثقیل بتواند در شعاع مناسب كار كند.يكي از موارد مقايسه تاوركرين روز دنيا برمي گردد به نوع تاوركرين لوفينگ كه بازوی آن مانند جرثقیل های برجی ديگر از چرخ دستی است.فاده نمی کند، بلکه به راحتي بالا و پايين مي شود.به همين دلیل جرثقیل های لوفینگ گران تر هستند و فقط در صورت نیاز است.فاده می شوند.

یکی دیگر از موارد مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا زمان راه اندازی آنها است..انواع جرثقیل های برجی برای راه اندازی به زمان و کار مخنلفي نیاز دارند.پس از ورود جرثقیل به محل، نصب آن بسته به اندازه تاور کرین بین ساعت ها تا روزها طول می کشد.اگر کار شما دارای محدودیت های زمانی شدید است.، زمان راه اندازی یک جرثقیل برجی می تواند به نفع شما و هزينه هاي پروژه تان تمام شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین