تاور کرین در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


اگرچه کشتی‌های جرثقیل از قرون وسطی وجود داشته‌اند ، اما محبوبیت و قدرت کشتی‌های جرثقیل در طول قرن بیستم افزایش یافت، که عمدتاً به دلیل افزایش تقاضا برای سکوهای نفتی فراساحلی بود. با گذشت زمان، ظرفیت بالابری این شناورها و همچنین پایداری و مانورپذیری آنها به طور قابل توجهی افزايش يافت و تبديل به سنگين ترين و بزرگترین ظرفیت در جهان را رقم زد.

ظرفيت يكي از مهم ترين ديلي مقایسه تاورکرین های روز دنیا است. زيرا بايد اندازه جرثقیل برجی خود را متناسب با کارتان انتخاب کنید. به عنوان مثال،بسته به مدل یا طرح متفاوت تاوركرين ظرفيت بالابري متفاوتي دارد. اگر جرثقیل شما چیزهایی مانند قالب و سطل های بتن را بخواهد بلند کند نياز به یک مدل نسبتا سبک خواهد بود. با این حال، اگر به تاوركرين برای بلند کردن تجهیزاتی مانند ژنراتور یا فولادی دارید،نوع ديگر متناسب با اين ويژگي را بايد انتخاب كنيد.

در ساخت این تاور کرین از قطعات ساده ای به شکل خرپا است.فاده شده است.. تاور کرین های متحرک شعاع عملیاتی وسیعی دارند و ارتفاع زیادی را تحت پوشش قرار می دهند. تاور کرین بالارونده روی بناهای در حال ساخت قرار می گیرند و با افزایش ارتفاع ساختمان بالا می رود. از این نوع تاور کرین نیز در صنعت برج سازی و ساخت آسمان خراش ها و پل سازی است.فاده می شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان