تاور کرین در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در ساخت این تاور کرین از قطعات ساده ای به شکل خرپا است.فاده شده است.. تاور کرین های متحرک شعاع عملیاتی وسیعی دارند و ارتفاع زیادی را تحت پوشش قرار می دهند. تاور کرین بالارونده روی بناهای در حال ساخت قرار می گیرند و با افزایش ارتفاع ساختمان بالا می رود. از این نوع تاور کرین نیز در صنعت برج سازی و ساخت آسمان خراش ها و پل سازی است.فاده می شود.

سلام و وقت بخیر جناب علیزاده باعث افتخار ماست که بتونیم همکاری داشته باشیم ما هم مثل شما مرجع اصلی فروش و اجاره انواع تاورکرین، آسانسورکارگاهی، نصب و راه اندازی انواع تاورکرین ،سکشن، کمربند و سایر لولازم و قطعات موجود در این حیطه فعالیت داریم. با ما می‌تونید با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم و خیالی آسوده خرید نمایید.

كرول یکی از سنگين ترين تاوركرين جهان است. كه بيش از سال است. که به عنوان یکی از سنگين ترين تاوركرين جهان است.. اين تاوكرين در ارتفاع متر مي تواند وزني معادل تن را جابه جا كند.كه به معني تقریباً  پوشش زمین فوتبال مي باشد.همچنين اين جرثقیل برجي می تواند سرعت باد تا ۵ مایل در ساعت را تحمل کند و داراي سه موتور براي حمل وزنه است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان