تله هندلر در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Telehandler-1
Telehandler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تله‌سیژ به‌دلیل نداشتن کابین از نظر ظاهری با تله کابین متفاوت است.. تله سیز صندلی‌های ایمنی دارد و نفرات کمتری می‌توانند از هر صندلی آن است.فاده کنند. دهکده دیزین دو تله‌سیژ دارد که سبب تسهیل رفت و آمد گردشگران در مسیر می‌شوند. تله‌سیژ «قله» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۸ متر از میانه پیست تا قله را می‌پیماید و تله‌سیژ «چمن» با متر طول و ۵ متر ارتفاع از دفتر مدیریت تا رستوران چمن کشیده شده است..

درواقع در تاریخچه پیست اسکی دیزین می‌توان اولین‌ها را به راحتی علامت زد؛ به عنوان مثال اولین دستگاه‌های بالابر در پیست دیزین تهران، در سال ۸ نصب شدند. در دیزین بالطبع امکانات رفاهی مختلف و خوبی متناسب با پیست اسکی دیزین و گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند، از انواع هتل و کلبه‌های اجاره‌ای و رستوران فراهم شده است. و مجموعه این امکانات با ترکیب آب‌و‌هوای فوق‌العاده باعث شده دیزین تهران به یک دهکده گردشگری چهارفصله در ایران و خاورمیانه تبدیل شود.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..


نکته جالبی که در رابطه با تله هندلر وجود دارد، این است. که بازار مربوط به این کالا با پیشرفت‌های بسیاری روبرو شده و طبق آماری که وجود دارد، می‌توان گفت در اروپا طی سال اخیر، بازار نزدیک به درصد افزایش داشته و میزان تولید آن در سال برای اولین بار به واحد رسید که یک این عدد به‌نوبه خود، قابل توجه است..

دوربر HNTR Rotate یک لیفتراک زمینی چند منظوره است.. این یک کنترل کننده دور چرخشی خلاق است. که برای محل ساخت و ساز و برخی از مناطق صنعتی مناسب است.. رانندگی با چرخ های کامل WD ، ارتفاع متر ، ظرفیت بار تن ، شاسی چرخان درجه ، حداکثر رسیدن افقی . متر (قسمت جلویی چرخ جلو تا مرکز بارگیری). می توان از آن به عنوان بالابر لیفتراک تلسکوپی ، لودر جرثقیل یا است.فاده است.فاده کرد پلت فرم کار هوایی برای عملیات شهرداری ، اطفاء حریق و اقدامات اضطراری.

فرمان عقبی که در اکثر کابین‌های تله هندلر وجود دارد برای انجام پیچ‌های محکم با انتخاب گزینه فرمان دایره‌ای مفید است..اپراتور همچنین ممکن است. از فرمان "جلو" (دو چرخ) است.فاده کند یا گزینه فرمان "خرچنگ" را انتخاب کند که در آن هر چهار چرخ در یک جهت حرکت می کنند و امکان حرکت مورب را فراهم می کند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین