زنراتور در اسلامشهر ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


سلام، من یک دینام برق سه فاز کیلووات می خوام. می خواستم هم قیمت رو بدونم و هم ببینم این دستگاه بدون زغال بهتره یا زغالی؟ چون تا به حال نداشتم. برای دستگاه حفر چاه فاضلاب می خوام و رو تراکتور رومانی می خوام نصب کنم. کوبله نباشه دو سر تسمه ای می خوام ممنون.

ذخیره سازی و توزیع گازوئیل به عنوان "سوختی نسبتا خطرناک"، نیازمند رعایت برخی قوانین و نکات ایمنی است.. مهمترین دلایل آتش سوزی در دیزل ژنراتور ها، نحوه غلط پر کردن تانک دیزل ژنراتور می باشد. سطح شیب تانک دیزل ژنراتور همیشه باید قبل از پر شدن و همچنین هنگام است.فاده از آن کنترل شود.

از اواخر چندین هواپیما از موتور دیزلی جهت تامین نیروی محرکه پروانه های خود است.فاده نموده اند. هزینه سوخت دیزل نسبت به بنزین منجر به تولید هواپیمای کوچک در صنعت حمل و نقل هوایی گشته، از این رو تولیدکنندگان این صنعت به تازگی وارد صحنه فروش و ارتقا موتور دیزلی شده اند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در اسلامشهر