زنراتور در اسلامشهر ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]


سلام، وقت بخیر. بنده یک ایده در مورد گسترش صنعت برق دارم. در صورت لزوم حاضرم تا توضیحات کامل ارائه بدهم. البته توضیح و تفسیر آن بسیار مفصل هست با چند خط نوشتن نمی شود توضیح داد. در صورت تمایل حاضر به همکاری هستم. با تشکر و احترام.

ژنراتور های القایی خودالقا کننده نیستند، این به معنی این است. که نیاز به یک منبع خارجی برای تولید شار دوار مغناطیسی است. و به توان مورد است.فاده برای این کار، جریان باز فعال (Reactive) گفته می‌شود. منبع خارجی می تواند از شبکه الکتریکی یا از خود ژنراتور تأمین شود. شار مغناطیسی دوار است.اتور، باعث القای جریان در روتور و تولید میدان مغناطیسی می شود. اگر روتور با سرعتی کمتر از نرخ شار دوار بچرخد، ماشین مانند یک موتور القایی کار می کند. در صورتی‌ که موتور تندتر بچرخد، مانند ژنراتور کار می کند و در فرکانس سنکرون، توان تولید می کند. مشکل رایج این ژنراتور های القایی در توربین باد، دنده است.. معمولاً موتور های القایی برای کار کردن در سرعت های بیشتر از دور بر دقیقه برای همگام شدن، نیاز به دنده ‌دارند.

در دنیای مدرن و امروزی تقریبا تمامی سازمان­‌ها، ادارات، بیمارستان­‌ها، منازل مسکونی، کارخانجات، معادن و &#; از انرژی الکتریکی است.فاده می­‌کنند و همه روزه در حال بهره­‌بردن از آن هستند. لذا انرژی الکتریکی نقش بسیار مهم و حیاتی در این مجموعه­‌ها را بر عهده دارد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در اسلامشهر