زنراتور در جنوب تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.


استفاده بیش از حد از هر نوع دستگاه مولد برق بدون رعایت تایم های خاموش کردن دستگاه، عمر قطعات را به مرور کم می کند. ژنراتور گازی هزینه اولیه بسیار بیشتری از بابت خرید به همراه دارد. حتی با وجود تامین آسان‌ سوخت گاز در مصارف شهری و خانگی، همچنان

ژنراتور های کوچک که معمولا در برق های تکفاز بیشترین کاربرد را دارند به صورت ژنراتور تک یا همان آلترناتور تک نیز در بازار ارائه می شوند که تعداد دور این ژنراتور ها نیز متفاوت است.، در ارتباط با آلترناتور هایی که معمولا مشتریان کوپل آنرا با موتور هایی که از قبل تهیه نموده اند یا داشته اند باید مواردی نظیر تعداد دور، فرکانس، دو بلبرینگ بودن یا تک بلبرینگ بودن و یا هالو شافت بودن آلترناتور را در نظر بگیرند که نهایتا بر روی ابعاد و اندازه های دستگاه کوپل شده تاثیر بسزایی دارند.

برای افزایش طول عمر ژنراتور می توان زمان سنج می است.فاده کرد. زمان سنج، مدت زمان مصرفی را مشخص می کند. داشتن دانش در زمینه مسائل الکتریکی باعث رعایت نیازمندی های ایمنی در هر موتور می شود. است.فاده از یک همکار یا تکنسین حرفه ای در هنگام سرویس ژنراتور برای حفظ ایمنی شخصی نیز ضروری می باشد. ملاحظاتی برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگامی بالا رفتن دمای ژنراتور نیز باید در نظر گرفته شود. به منظور جلوگیری از آتش سوزی، از ریخته شدن روغن روی زمین اجتناب شود. نصب ژنراتور ها باید در محلی دور از خانه های مسکونی باشند (برای کاهش آلودگی صوتی و هوا در محل سکونت).



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در جنوب تهران