زنراتور در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین به‌مرور مجهز و به یک پیست اسکی بین‌المللی تبدیل شد؛ تا جایی که آن را با پیست‌های اسکی حرفه‌ای سراسر جهان مقایسه می‌کنند. امروزه چهار تله کابین، دو تله‌سیژ، تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی در دیزین وجود دارد. پیست اسکی با ظرفیت‌های بالفعل خود، در بسیاری از موارد رتبه نخستین را به خود اختصاص داده است..

کلبه در کنار ساختمان شماره دو هتل دیزین، در دامنه  کوه و در کنار پیست اسکی قرار دارند. کلبه‌های چوبی شله از اقامتگاه‌های محبوب پیست اسکی دیزین محسوب می‌شوند و دارای امکانات مناسبی از جمله شومینه، تراس، باربیکیو، سرویس فرنگی، ارائه خدمات بهداشتی هستند. 

کایت سواری از تفریحات لاکچری و در عین حال، بسیار به‌یادماندنی مجموعه دیزین است.. در کایت سواری، همراه با یک مربی کاربلد، به ارتفاعات تپه‌های دیزین می‌روید و از پرواز در هوایی پاک لذت می‌برید. اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید  هستید، کایت سواری، آن هم در جایی که کوه‌های بلند و سفید زیر پایتان هستند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.


مولد های AC یا آلترناتور ها درست مثل مولد های DC براساس القاء الکترومغناطیس کار می کنند و شامل یک سیم پیچ آرمیچر و یک میدان مغناطیسی هستند. اما یک اختلاف مهم بین این دو وجود دارد. در ژنراتور های DC آرمیچر چرخیده می شود و سیستم میدان ثابت است. اما در آلترناتور ها آرایش بر عکس وجود دارد.

قیمت دیزل ژنراتور به بسیاری از موارد از جمله برند، توان، کانوپی، دائم کار بودن و غیره بستگی دارد و شما مشتریان گرامی می توانید با بهره وری از مشاوره رایگان کارشناسان فنی هایپر صنعت فامکو، اقدام به خرید بهترین دیزل ژنراتور و با پایین ترین قیمت که متناسب با نیازتان باشد خریداری فرمایید.

سلام، با تشکر از مدیر محترم سایت که جواب من رو دادید. ببخشید من می خوام یک الکتروموتور را جهت گرداندن ژنراتور کیلووات با یک وزنه چرخشی سنگین کوپل کنم که به ژنراتور دور بده. سوال من اینه که چه الکتروموتوری بگیرم، با چه مشخصاتی که بتونه جواب ژنراتور رو بده. بعدش وقتی الکتروموتور با وزنه دورش رفت بالا، از برق بکشم، بعد از خوده ژنراتور فوری برق بدم به الکتروموتور که دیگه خودگردان بشه. نه دیگه سوخت می خواد، نه چیزی. من خیلی توی این فکر هستم. لطفا راهنمایی کنید، چون یک همچین چیزی توی برنامه یوتویوب دیدم. خیلی برام جالب بود. با تشکر.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین