زنراتور در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جایی که حتی می‌توانید در مدرسه اسکی دیزین ثبت‌نام کرده و اسکی‌کردن را از صفر تا صد آموزش ببینید. می‌توانید به هتل‌های جذاب دیزین سر بزنید، در رستوران‌های آن وعده غذایی خود را میل کنید، و در طبیعت کوهستانی و زیبای البرز که جواهر خطه شمال ایران است. گردش کنید و لذت ببرید و همچنین مواظب محیط زیست بکر آن باشید!

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

پیست اسکی دیزین، برای اهالی تفریحات زمستانی نامی آشنا است.. دیزین در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله کیلومتری شمال کرج و کیلومتری ولایت رود قرار دارد؛ البته بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در است.ان تهران است.. این مجموعه فرصتی مناسب برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و است.فاده از هوای پاک کوهستان را فراهم می‌کند و با امکانات رفاهی و تفریحی عالی ورزشکاران و گردشگران بسیاری را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.


دیزل ژنراتور دستگاهی است. که انرژی مکانیکی ورودی از یک منبع خارجی را به انرژی الکتریکی قابل است.فاده تبدیل می نماید. این دستگاه جهت تامین جریان الکتریکی است.، که در هنگام قطع برق و جلوگیری از انقطاع از فعالیت های روزانه یا اخلال در فعالیت های کسب و کار مورد است.فاده قرار می گیرد.

در موتور هایی با طرح صافی خشک از یک هشدار دهنده گرفتگی صافی است.فاده می شود که گرفتگی و زمان سرویس صافی ها را نشان می دهد. کلید یا حسگر الکتریکی هشداردهنده، در خروجی فیلتر یا ورودی هوای موتور نصب شده است.. با گرفتگی فیلتر، در لوله ورودی موتور یک مقاومت جریان هوا یا خلاء ایجاد می شود که باعث تحریک کلید و روشن شدن چراغ مربوطه در داشبورد راننده خواهد شد.

بررسی سطح مایع خنک کننده به صورت روزانه ضروری است.. سیستم خنک کننده و پمپ آب باید بعد از هر ساعت و فیلتر هوایی پس از هر ساعت کارِ دیزل ژنراتور تمیز گردد. ژنراتور دیزلی باید در یک فضای باز و دارای تهویه نگهداری شود. فضای است.اندارد حداقل فوت از هر سمت ژنراتور گازوئیلی است.، با در نظر گرفتن جریان آزاد هوا.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین