زنراتور در شهریار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..


ژنراتورهای نیروگاهی معمولا یا دور می باشند که از لحاظ تعداد دور نسبت به ژنراتور های معمول در صنعت کمتر هستند که همین امر باعث شده تا ابعاد و اندازه بزرگ تری نسبت به ژنراتور هایی با تعداد دور داشته باشند. ژنراتور های نیروگاهی دائم کار هستند و فاصله تعمیر و نگه داری و همچنین بازدید دوره ای طولانی تری نسبت به ژنراتور های معمول دارند همین ویژگی ها موجب شده تا ژنراتور های نیروگاهی به صورت سفارشی تولید و وارد شوند.

سلام علیکم، ممنون از اطلاعات خوب و کاربردی شما، ما یک دیزل ژنراتور گازوئیلی kva در کارخانه داریم و قصد داریم آنرا بفروشیم و بجای آن یک دیزل گاز سوز بخریم. آیا این کار به صلاح است. یا نه؟ شما دیزل گازی هم تولید می کنید؟ مدل های گاز سوز با ظرفیت پایین هم پیدا می شود؟ با توجه به اینکه ما در محل ایستگاه گاز داریم اگر یک نیروگاه کوچک گازی ایجاد کنیم به صرفه خواهد بود می تونیم از شما مشاوره بگیریم؟ با تشکر و آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما و همکاران گرامیتان

ژنراتور برق این قابلیت را دارد که به عنوان منبع اصلی تامین برق مورد نیاز، به مدت طولانی مورد است.فاده قرار بگیرد. همچنین است.فاده از برق ژنراتور در مکان‌هایی که مشکل نوسان شدید جریان الکتریکی و یا معضل قطعی برق وجود دارد به عنوان راه حلی مناسب و قابل اطمینان پیشنهاد می‌شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهریار