زنراتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ژنراتور های برق کوچک معمولا با توجه به ابعاد و اندازه کوچک هستند اما کاربرد فراوانی در نیاز های خانگی، باغ ها و حتی کاربرد های صنعتی و نیمه صنعتی دارند. از ویژگی های این ژنراتور پرتابل و قابل حمل بودن را می توان نام برد. این ژنراتور ها که می توانند در قالب موتوربرق یا آلترناتور تک عرضه شوند معمولا برق های محدود را پوشش می دهند که از جمله آنها می توان به روشنایی محیط یا مناطق مسکونی و صنعتی اشاره نمود.

در حالت کلی دیزل ژنراتور ها به علت مواد خاصی که از آن ساخته می شوند و ساده تر بودن فرایند ساخت و همچنین ساده تر بودن و کند کار تر بودن قطعاتشان، کمتر دچار خستگی می شوند. در نتیجه به محض ایجاد خستگی عمر آنان تمام می شود. در صورتی که در ژنراتور های گازی هزینه اولیه تهیه بسیار بیشتر بوده و تنها مزیت آن از نظر اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است..

این رتبه بندی برای تمامی مدل های ژنراتور ها قابل است.فاده نمی باشد. کاربرد های عمومی برای ژنراتور هایی که بار یکسان پیوسته را تامین می کنند یا به صورت موازی با فیدر توان اصلی و دائم شبکه برای ماکزیمم سطح مجاز ساعت در سال. همچنین ممکن است. برای پشتیبانی / پیک شبکه (حتی از طریق اعمال برای ساعت در سال) مورد است.فاده قرار گیرد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان