زنراتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این نکته لازم به ذکر است. که در خودرو های جدید به جای است.فاده از دینام از الترناتور است.فاده می شود و دلیل آن هم این است. که دینام های قدیمی برای خودرو ها در دور پایین مشکل ساز می شدند و توانایی لازم برای شارژ خودرو را نداشت از این رو در خودرو های جدید به جای دینام از آلترناتور است.فاده می شود.

در انتخاب ژنراتور ها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار و تامین بار و غیره تاثیر دارند. یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتور های دیزل تعداد بیشتر تامین کننده های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده تر آن است..

ژنراتور های برق کوچک معمولا با توجه به ابعاد و اندازه کوچک هستند اما کاربرد فراوانی در نیاز های خانگی، باغ ها و حتی کاربرد های صنعتی و نیمه صنعتی دارند. از ویژگی های این ژنراتور پرتابل و قابل حمل بودن را می توان نام برد. این ژنراتور ها که می توانند در قالب موتوربرق یا آلترناتور تک عرضه شوند معمولا برق های محدود را پوشش می دهند که از جمله آنها می توان به روشنایی محیط یا مناطق مسکونی و صنعتی اشاره نمود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان