غلطک - غلتک در اسلامشهر ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.


ایران رولیک با بیش از سال تجربه در راستای فروش و عرضه عمده رولیک, رولیک صنعتی, غلطک نوار نقاله, رولیک جوشی, رولیک تعویضی, غلطک پرسی, رولیک است.یل, غلطک فلزی, پایه رولیک, غلطک پلیمری, رولیک راهنما, رولیک رفت و برگشت, رولیک زنجیری, رولیک ضربه گیر, رولیک معمولی, رولیک صنعتی, فروش رولیک صنعتی, رولیک صنعتی است.یل, تولید عمده رولیک صنعتی, رولیک برگشت, غلطک پرسی, رولیک صنعتی پلیمری, رولیک تعویضی, رولیک جوشی Co , رولیک راهنما, غلطک رفت, رولیک زنجیری, غلطک ضربه گیر, رولیک صنعتی فلزی, رولیک معمولی, غلطک نوار نقاله, تولید غلطک نوار نقاله, سرعت غلطک نوار نقاله, غلطک نوار نقاله محرک, غلطک نوار نقاله متحرک و با قیمت رقابتی در بازار تهران می باشد.

پتو نسوز که از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه صنعت و اطفای حریق به شمار می آید، وابسته به عوامل گوناگونی مانند کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن می باشد. این محصول که با عناوین دیگری همچون بلنکت و پتوی سرامیکی نیز معروف است. به دلیل مقاومت حرارتی بالا که به […]

بلبرینگ صنعتی که باعنوان یاتاقان توپی نیز شناخته می شود، از جمله ابزارآلات مهم و پرکاربردی است. که در بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی، نقش ویژه و موثری دارد. این گروه از لوازم صنعتی که در خانواده یاتاقان ها قرار دارند، بلبرینگ صنعتی با توجه به خاصیت چرخشی خود در صنایع مهم تولیدی […]



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در اسلامشهر