غلطک - غلتک در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.

دیزین در موقعیتی قرار گرفته است. که به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر اطراف تهران نیز نزدیک است.. شهرستان شمشک و شمیرانات و دیدنی‌های فوق‌العاده آن فاصله کمی با دیزین دارند. هنگام رفتن به دیزین، تماشا کردن این جاذبه‌ها را از دست ندهید.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.


گاما صنعت جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با است.انداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد.

به طور کلی طراحی و ساخت غلتک لاستیکی در کاربردهایی یافت می شوند که نیاز به تماس زیاد و نگه داشتن نیروهای اصطکاک دارند. آنها همچنین در عملیات ظریف تر مانند پردازش صاف کردن چین و چروک در کاغذ و یا فیلم های پلاستیکی یافت می شوند. این نوع غلطک ها در مواردی است.فاده می شوند که قطعات نمی توانند صدمه ای به سطح و یا به طور کلی وارد کنند. به طور مشابه ، غلطک های لاستیکی در برنامه های پردازش مواد که در آن به مواد سبک مورد نیاز است. ، مانند تولید یا پردازش کاغذ ، نساجی یا ورق فلز ، است.فاده می شود.

طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین