غلطک - غلتک در شهریار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.


روليك وپايه روليک یکی از تجهیزات جانبی و اصلی نوار نقاله می باشد . اين جزء اصلي از نوارنقاله ، به عنوان هرزگرد در اين سيستم عمل مي نمايد.براساس تناژ و نوع مواد حمل شونده ، قطر و سايز آن با سطح کیفیت و عملکرد در پايتخت صنعت قابل ارائه به مشتریان می باشد که در تصاویر زیر نمونه هایی از  رولیک نمایش داده شده است.

نوار اتصال تیپ تاپ نوار اتصال تیپ تاپ یک نوار متصل کننده برای دو قسمت جدا ازهم می باشد که بتوان فضای خالی و فاصله ی ایجاد شده را از بین برد. تیپ تاپ بهترین شرکت آلمانی تولید کننده در زمینه نوارهای اتصال دهنده در بازار می باشد که محصولات فوق العاده با کیفیتی را […]

طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهریار