لودر در رودهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی رودهن می‌توان روستای زیبا و بکر جورد را نام برد. روستای جورد در کیلومتری شمال رودهن و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است.. این روستا دارای باغ‌های فراوان گردو، آلبالو، گیلاس و سیب است.. در شمال رودهن و بخشی از پارک ملی لار، دشت سیاه پالاس قرار گرفته است.. این دشت زیبا سراسر گل‌های شقایق، زنبق و لاله سرخ است. و دارای پوشش گیاهی و جانوری متعدد و فراوانی است.. همچنین پیست بین المللی اسکی آبعلی که بعنوان اولین پیست اسکی ایران نام گرفته، در فاصله کیلومتری رودهن قرار دارد.

جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.


نوع کمرشکن لاستیک ها بیشتر در لودرهای بزرگ بکاربرده می‌شوند و دارای نوعی شاسی است. که قسمت عقب لودر را به قسمت جلو توسط یک مفصل متصل می‌کند. این حالت مفصل مانند، قدرت مانور و شعاع گردش ماشین را نسبت به شاسی‌های ثابت (غیر مفصلی) بیشتر می‌کند.

به همین خاطر برای افزایش اصطکاک لاستیک ها با سطح زمین از زنجیرهای سیمی برای محافظت لاستیک ها است.فاده می شود. همچنین نوعی از لاستیک های جدید ساخته شده که دارای عاج‌های بسیار ضخیم هستند و توانایی کار درمناطق سنگی را دارند.  این لودرها دارای دو نوع "معمولی" و "کمرشکن" هستند.

این نوع لودر و با توجه به اینکه سرعت بالاتری دارد ، بیشتر در مناطقی که زمین مناسبی دارد، قابل است.فاده است.. به دلیل وجود چرخ لاستیکی آسیبی به سطح زمین وارد نمی شود و در خیابان ها و محل هایی که سطح زمین نباید آسیب ببیند، مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در رودهن