لیفتراک در رودهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر رودهن با توجه به قدمت خود هم دارای مناطق سنتی، هم مناطق آپارتمانی و مدرن و هم مناطق ویلایی است.. بیشتر خانه های سنتی در مرکز شهر و در محلات قدیمی قرار گرفته اند و اغلب خانه های ویلایی شخصی ساز رودهن در انتهای شهر قرار گرفته اند که بسیاری از پایتخت نشینان این مناطق خوش آب و هوا و زیبا را برای تفریحات آخر هفته خود انتخاب نموده اند. همچنین تقریبا تمامی مراکز تجاری و بیشتر رستورانها و فروشگاههای بزرگ در خیابان اصلی این شهر قرار گرفته اند.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


آذران پیشرو صنعت در سال به منظور گسترش حضور در بازار از طریق ارتقا سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان، فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه های لیفت تراک و تجهیزات انبارداری آغاز کرده و با همکاری مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده خود ، توانسته خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت هایی که از اینگونه تجهیزات است.فاده می کنند را ارئه دهد

انبارهای بزرگتر و جدیدتر، نیازمند لیفترک هایی بودند که قابلیت مانور و حرکت بیشتری داشته و بتواند بارهای سنگین تر و بزرگتری را در ارتفاع بیشتر و با ایمنی بالاتر در کمترین زمان ممکن جا به جا کنند. ازاین رو صنعت ساخت لیفتراک در آن سال ها دیگر بار دستخوش دگرگونی شد تا پاسخگوی نیازهای جدید بازار شود.

هایپرصنعت تبریز با هدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین آسودگی خرید آنان خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه میدهد. در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال، از نظر صحت و سلامت کنترل شده و در صورت تضمین است.انداردهای کیفی برای مشتریان ارسال خواهد شد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در رودهن