لیفتراک در پیشوا ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Forklift-1
Forklift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


به علت کم شدن طول دستگاه دارای قدرت مانور بالایی بوده و با توجه به نزدیک شدن فاصله بین بار و دستگاه دارای افت ظرفیت بسیار کم می باشد . دستگاه های ریچتراک شرکت یونگ هاینریش آلمان از وزن تا / تن و تا ارتفاع متر قادر به بارگذاری و باربرداری می باشد.

در زمان جنگ جهانی دوم و بعد از آن روش های کاراتری برای انبارداری در انبارهای بزرگ شکل گرفت و انبارها به لیفتراک های با قدرت مانور بالا و ظرفیت های بیشتر نیاز پیدا کردند و این نیاز باعث ارائه مدل های جدید لیفتراک در بازار شد.

هایپرصنعت تبریز در سال فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی لیفتراک و همچنین واردات و فروش انواع تجهیزات انبارداری از جمله جک پالت، است.اکر دستی و برقی و فروش انواع لیفتراک آغاز کرده و در این مدت توانسته با خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت ها نظر مشتریان خود را جلب نماید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در پیشوا