میکسر در پیشوا ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


همزن صنعتی برای تولید انواع مواد غذایی و صنایع مختلف از جمله حلیم پزی، ماست بندی، شیرینی پزی، رب، شربت و عرقیجات گیاهی کاربرد دارد. نکته مهم در رابطه با صنایع غذایی این است. که میکسرهای این صنایع باید از میله های فولادی است.فاده کنند. فولاد ضد زنگ از واکنش های شمیایی مواد غذایی جلوگیری کرده و است.انداردهای لازم سازمان بهداشت را دارد.

این دستگاه‌ها باید با دقت و از مواد با کیفیت بالا ساخته شوند. همچنین می بایست فرایند تولید و مونتاژ قطعات، با کیفیت بالا اجرا شود. توصیه می‌شود مواد بکار برده شده در ساخت میکسر، مقاوم در برابر خوردگی و دارای سطح اصطکاک مناسبی باشند.

موتور و گیربکس این دستگاه متناسب با درخواست مشتری طبقه‌بندی و اجرا می‌شود و اگر مشکل برق نداشته باشید از برق سه فاز هم می‌توانید برای دستگاه میکسر علوفه پارس صنعت است.فاده کنید. همچنین این دستگاه دارای دگمه overload نیز می‌باشد که در صورت نوسانات برقی، خود دستگاه خود به خود خاموش می‌شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در پیشوا