پمپ بتن در اسلامشهر ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.

تصور کنید چه می‌شد اگر سماجت، کنجکاوی و شم کارآگاهی «خانم مارپل» برآمده از ذهن درخشان «آگاتا کریستی» با یک توانایی فوق بشری که بوی ابرقهرمان‌ها را می‌دهد ترکیب شود؟! در سریال اپیزودیک «پوکر فیس» شخصیت چارلی با بازی ناتاشا لیون مصداق بارز چنین ترکیب جذا&#;

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.


برخی از اجزای پمپ دکل بتن ریزی شامل واحد پمپاژ، پایه ثابت کننده تجهیزات، سیستم چرخش، سیلندر بوم اول و سیلندر بوم دوم می باشد. از دیگر اجزای پمپ بتون دکل می توان به لوله انتقال، شیلنگ انتهایی، بوم اول، بوم دوم و کابین اپراتور اشاره کرد.

برای بتن ریزی به کمک این دستگاه پمپ بتن ، با است.فاده از تراک میکسر بتن را درون قیف پمپ می ریزند. درون قیف ها تیغه هایی تعبیه شده است. که با چرخش، از سفت شدن مخلوط جلوگیری می نمایند. بر روی دهانه ورودی نیز مش قرار دارد تا از ورود سنگدانه های درشت و در نتیجه گرفتگی پمپ بتن ریزی جلوگیری به عمل آید.

برای اجرای فونداسیون با حجم بالای بتون ریزی، است.فاده از پمپ زمینی بتن گزینه مناسبی است.. امکان خرید دست دوم این مدل پمپ به دلیل میزان پایین است.هلاک قطعات وجود دارد. میزان پمپاژ به صورت افقی ۵ متر و به صورت عمودی در ارتفاع متر است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در اسلامشهر