پمپ بتن در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پدر این روستا، خانه‌های نوساز و زیبا را می‌بینید که با خانه‌های شهری تفاوتی ندارند. در اطراف این روستا نیز، رودخانه وارنگه رود جریان دارد. این روستا، در واقع دره‌ای است. که در میان‌کوه‌ها و قله‌های اطراف خود، محاصره شده است.. همین موضوع باعث می‌شود که طبیعت آن، اسرارآمیز و در عین حال شگفت‌آور باشد.

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.

تله اسکی چرخشی در پیست اسکی دیزین نیز نوعی از تله‌سیژها است. که به‌صورت چرخشی در مبدأ و مقصد دور می‌زنند و اسکی‌بازان را سوار و پیاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است. که این نوع تله سیژها توقفی در ایستگاه ندارند و اسکی‌بازان ماهر و حرفه‌ای باید بدانند چطور در حال حرکت تله اسکی، سوار و از آن پیاده شوند.


عمران مدرن یک پلتفرم در زمینه فعالیت‌های ساختمانی است. که توسط عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران راه اندازی شده است. و هدف آن ایجاد بستری هوشمند در زمینه ارائه خدمات و محصولات ساختمانی و حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است.. عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است.. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.

گاهی اوقات کارفرمایان به منظور صرفه جویی در هزینه ها اقدام به خرید پمپ بتن زمینی دست دوم می نمایند و یا به جای خرید به اجاره پمپ بتن زمینی روی می آورند. نکته اساسی که باید در نظر داشت آن است. که با توجه به حجم بالای انتقال بتن در این دستگاه، به مرور زمان قطعات مختلف آن مستهلک شده و کارایی اولیه را ندارند لذا توصیه می گردد در صورتی که قصد انجام کار مداوم را دارید، بهتر است. پمپ بتن زمینی نو تهیه کنید.

در دستگاه پمپ بتن ثابت یا پمپ بتن برقی جهت تامین انرژی پمپاژ بتن از الکتروموتور سه فاز با توان الی اسب بخار است.فاده می گردد که قابلیت بتن ریزی از تا متر مکعب در هر ساعت را دارد. پمپ بتن برقی دارای توانایی انتقال بتن از مسافت تا متر به صورت عمودی و تا متر به صورت افقی با فشار تا بار می باشد. همچنین پمپ برقی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو قابلیت پمپاژ بتن از تا متر مکعب در ساعت را توسط تا ضربه در دقیقه فراهم می نماید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین